Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1).

Informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych

Niniejszym informujemy, że przetwarzamy Pana/Pani  dane osobowe. Szczegóły tego dotyczące znajdziesz poniżej.

I. Administrator danych osobowych

OXYINSTAL Katarzyna Walczak, ul. Mieczykowa 2/3, 85-435 Bydgoszcz,  jesteśmy Administratorem Pana/Pani danych osobowych. W sprawie Ochrony Danych Osobowych, może się Pan/Pani  skontaktować w formie elektronicznej poprzez adres e-mail: kwoxyinstal@gmail.com  lub pisemnie na adres naszej siedziby.

II. Cele i podstawy przetwarzania

        W celach analitycznych doboru wyrobów/ usług do potrzeb naszych klientów, optymalizacji procesów obsługi na podstawie przebiegu procesów obsługi sprzedaży i posprzedażowej, w tym reklamacji, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

        W celu badania satysfakcji klientów i określania jakości naszej obsługi, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

        W celu oferowania Organizacji, której przedstawicielem jest Pan/Pani,  przez nas produktów i usług, w tym dobierania ich pod kątem Waszych potrzeb z pomocą profilowania, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

III. Kategorie Twoich danych, które przetwarzamy

Będziemy przetwarzać następujące kategorie Pana/Pani  danych:

Podstawowe dane identyfikacyjne związane z prowadzoną przez nas współpracą zawodową: imię i nazwisko, rodzaj pełnionej funkcji, telefon kontaktowy (stacjonarny, mobile, fax), adres i miejsce pracy, płeć oraz adres e-mail.

IV. Odbiorcy danych

Pana/Pani  dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów: Podwykonawcom czyli podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu: (doradca techniczny), oraz innym niezależnym odbiorcom: partnerom handlowym, których oferta uzupełnia naszą.

V. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Nie przekazujemy Pana/Pani  danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

VI. Okres przechowywania danych

Pana/Pani  dane pozyskane w związku ze współpracą / zawarciem umowy o współpracy przetwarzamy maksymalnie przez okres 10 lat od daty zakończenia wykonywania umowy w związku z dochodzeniem roszczeń wynikających z jej realizacji  lub Pana/Pani  rezygnacji z pełnionej funkcji lub aż Pan/Pani  zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania,  w tym celu cofniesz zgodę (punkt XI klauzuli), jeśli przetwarzaliśmy je na podstawie współpracy/umowy współpracy  lub sami ustalimy, że się zdezaktualizowały.

VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie przez Pana/Panią  danych jest warunkiem utrzymania współpracy/umowy o współpracy.

Jeżeli nie poda Pan/Pani  danych nie będziemy mogli dalej, poprzez kontakt z Panem/Panią  , współpracować.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania danych przez administratora, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przysługuje Pani/Panu prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez administratora.

VIII. Informacja o źródle danych

Pana/Pani  dane uzyskaliśmy od Państwa firmy w ramach prowadzonej współpracy/ umowy o współpracy.

IX. Klauzula informacyjna o prawie do cofnięcia zgody

Informacja o prawie do cofnięcia zgody

W każdej chwili Pan/Pani ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem.

X.  Stosowanie plików cookies i innych technologii

Administrator stosuje pliki cookies i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania ze strony internetowej.

Ulepszanie świadczonych usług poprzez wykorzystywanie danych w celach analitycznych i statystycznych.

Poznawanie preferencji użytkowników na podstawie korzystania ze strony internetowej i wyświetlanie spersonalizowanych reklam.